Kung Magiging Tayo Rocksteddy

Kung Magiging Tayo Rocksteddy. Na nilihim ko sa iyo.


Rocksteddy Play On Anghami

Kung Magiging Tayo is a Tagalog album released on 15 Sep 2016.

Kung magiging tayo rocksteddy. Guitar tabs for Kung Magiging Tayo by Rocksteddy. Ito ang liham ko. Make strumming patterns to the song using the editor.

Kung Magiging Tayo by Rocksteddy chart history on Spotify Apple Music iTunes and YouTube. Intro D A G A 2x Verse D A G Ito ang liham ko nilapatan ng tono A mga letra ng puso D A G Ang lihim ko sa iyo kaytagal na tinago A nag-antay lang ng tiyempo Refrain Em G D Pakinggan sana ang awit ko G A Para lang sayo Chorus D A G A Kung magiging tayo pangako ng puso mamahalin D DF Hanggang sa dulo ng mundo ngayon hanggang G A bukas tanging. About Kung Magiging Tayo Album.

Ito ang liham ko Nilapatan ng tono mga letra ng puso Na nilihim ko sa iyo Kay tagal na tinago nagantay lang ng tiyempo. KUNG MAGIGING TAYO - Rocksteddy Transcribed by Monstoy Guitar Chords Standard Tuning Dsus2 Dsus2F G6 Asus2 A7 e----0-----0-----0-----0-----0----- B----3. This song is sung by Rocksteddy.

Rocksteddy - Kung Magiging Tayo chords To add strumming. The duration of song is 0438. Pakinggan sana ang awit.

Listen to Kung Magiging Tayo on Spotify. Kung Magiging Tayo by Rocksteddy All Words Music Vocals are performed by the Rocksteddy. Choose and determine which version of Kung Magiging Tayo chords and Guitar tabs by Rocksteddy you can play.

Kung Magiging Tayo lyrics performed by Rocksteddy. Produced by Teddy Corpuz and Tommy TanchancoI do not own the mus. Last updated on 10162016.

Listen to Rocksteddy Kung Magiging Tayo MP3 song. To suggest a correction to the tab. Check out Kung Magiging Tayo by Rocksteddy on Amazon Music.

Ito ang liham ko Nilapatan ng tono mga letra ng puso Na nilihim ko sa iyo Kay tagal na tinago nagantay lang ng tiyempo Pakinggan sana ang awit ko Para lang. Correct tabs content with proposed changes. Preview buy and download high-quality music downloads of Kung Magiging Tayo by Rocksteddy from 7digital United Kingdom - We have over 30 million high quality tracks in our store.

Week-by-week music charts peak chart positions and airplay stats. The Lyrics for Kung Magiging Tayo by Rocksteddy have been translated into 1 languages. Rocksteddy is Juven Pelingon Christian Sindico Jeff Cucull.

Kay tagal na tinago nagantay lang ng tiyempo. Find the best version for your choice. Kay tagal na tinago nagantay lang ng tiyempo Pakinggan sana ang awit ko Para lang sayo Kung magiging tayo Pangako ng puso mamahalin Hanggang sa dulo ng mundo Ngayon hanggang bukas.

Also discover the danceability energy liveness instrumentalness happiness and more musical analysis points on Musicstax. Rocksteddy Kung Magiging Tayo Lyrics. Rocksteddy - Kung Magiging Tayo chords Comment.

Ito ang liham ko Nilapatan ng tono mga letra ng puso Na nilihim ko sa iyo. Rocksteddy Song 2017. Press the add strumming button.

Kung Magiging Tayo Album has 1 song sung by Rocksteddy. Official music video for Kung Magiging Tayo and McLisse. Kung Magiging Tayo Lyrics.

Listen to Kung Magiging Tayo from Rocksteddys Kung Magiging Tayo for free and see the artwork lyrics and similar artists. Stream ad-free or purchase CDs and MP3s now on Amazoncouk. About Kung Magiging Tayo Song.

Find the key and BPM for Kung Magiging Tayo By Rocksteddy. Kung Magiging Tayo song from the album Kung Magiging Tayo is released on Sep 2016. Thank you Elisse Joson McCoy De Leon.

Nilapatan ng tono mga letra ng puso.


Kung Magiging Tayo By Rocksteddy On Amazon Music Amazon Com


LihatTutupKomentar